- A sztori: "Húsz éve, hogy lezajlottak a Diablo II eseményei. Azok közt, akik szembenéztek a Félelem, a Harag és a Pusztulás uraival, a Sanctuary sorsáért szóló harcban, már csak kevés él aki emlékezni tud a rettenetekre amit a három Főgonosz a világra hozott. És azok közt, akik nem voltak tanúi elsőkézből a szörnyűséges történteknek, sokak hiszik, hogy csekély különbség van köztük és a mítosz közt. De valami gonosz éled ismét Tristramban, és már el is ragadhatta első áldozatát : Deckard Caint."
- Teljesen új karakterek, mint a Witch Doctor és visszatérő kasztok, mint a Barbár. A játékosok minden karakterből képesek lesznek férfi és női verziót csinálni.
- Új skillek, személyes beállítási lehetőségek lesznek, amelyek biztosítják a magasabb szintű karakter-specializációt, mint a régebbi Diablo játékokban, ezzel megengedve a játékosoknak, hogy egyedülálló, hatalmas karaktereket csináljanak.
- Új grafikus motor, amely képes megjeleníteni a karaktereket és hordányi szörnyeket sokkal szebb, teljes 3D-s környezetben. Mindemellett a Diablo III randomizált környezetekben építkezik a régebbi Diablo játékokból, bemutatva rengeteg új lehetőséget a játékban véletlenszerűen generált eventekre. Ez egy izgalmas világot teremt, tele küldetésekkel és élettel, NPC-kkel, dinamikus harcokkal, és rengeteg hatalmas és kihívó szörnnyel és bossal. A Diablo III környezete nagyfokú interaktivitást biztosít, többek között elpusztítható dizájnelemekkel, és környezeti objektumokkal, amelyeket ellenfeleid ellen fordíthatsz.
- Battle.Net. Marad a kooperatív, online játék.
- Mikor jön ki? Egyenlőre nincs info
- Hardverigény? Egyenlőre nincs info.
forrás: blizzard.com/diablo3
De az a forrás ahonnan ezt én szedtem (nem igen vagyok fordítóképes állapotban :)): hun1.rakanis.hu/Diablo3/
A Blizzard feltárt két karaktert:
Barbár
Witch Doctor
A blizzard.comon (feljebb van a pontos link :)) némi infót is olvashattok a két karakterről illetve gameplay videókat és trailert is találtok.
Részlet Rathma névtelen papjának naplójából
Húsz év.
Húsz hosszú év.
Húsz hosszú, vánszorgó év...
Ennyi telt el a Világkõ pusztulása óta.
Ott voltam.
Ott voltunk mind.
És ott volt Tyrael.
Nem tudtuk mi vár ránk, a Világkõ elpusztítása után.
Féltem.
Tartottam a kudarctól.
Tartottam tõle, hogy a Hármak valódi célja a Kõ elpusztítása volt.
Aztán... Semmi... Húsz év... Húsz hosszú év... Húsz hosszú, vánszorgó...
Ám végül történt valami. A Dicsõ Mennyek meghozta döntését. Tyrael kegyvesztett lett. A Mennyek akaratával szemben beleavatkozott a halandók - Menedékfölde - sorsába, mely végül a Világkõ pusztulásához vezetett. Rathma titkos tanaiból tudom, ez mit jelent. Ezért is furcsállom, hogy ilyen soká kellett várni. Valami várakozott... A Dicsõ Mennyek ezúttal nem követte el azt a hibát, mint Inarius vagy Izual esetében. Tyraelt minden hívével együtt nem csak hogy számûzték, hanem egyenesen a Pokol legmélyére taszították, hogy ott tegyen kedvére, ha már egyszer nem voltak neki szentek a Mennyek utasításai.
Láttam.
Láttátok ti is.
Hisz mindenki látta.
Tüzet hányt az ég, lángcsóva hasította át a levegõt, szikrát szórt a föld. Az üstökös egyenesen Tristram felé tartott. Ott kezdõdött minden. A kolostor alatt húzódó alagútrendszer - hisz tudjátok - a Lángoló Pokol mélyére vezet... Tyraelt és követõit ott vetették a mélybe... Most mindenki oda tart. Bármibe lefogadom, hogy öreg barátom, Deckard Cain, már ott van. A kolostorban újra kizökkent az egyensúly, ez mindig is vonzotta a kalandorokat és a vén bolondokat is. Így hát én is oda megyek. Ugyan nemsokára megteszem körutamnak földi felét, még szükség lehet rám ott. Rathma óvjon minket a Teremtés játékának torz tréfájától, mely a füstölgõ kráter mélyén bontogatja új létének szárnyait. Egy bukott arkangyal testében Diablo esszenciája? A mára elfeledett Nephalem egy új, eddig ismeretlen megtestesülése? Te küldted rám ezen balsejtelmeket, Öröklétû? Vezessen a Fény, óvjon a Sötétség!
Rathma névtelen papja
1286. Anno Kehjistani
Jay Wilson a rajongók által készített képekrõl
A múlt heti bejelentés nyomán, miszerint, a Diablo3 látványvilága marad olyan, amilyen, Jay Wilson interjút adott az MTV Multiplayernek, melyben részletesen elemzi a fanok által készített sötétebb hangulatú képeket.
[Ezzel kapcsolatos szavazás itt].
Azért azt mindenképp hozzá kell tennem, hogy ezen rajongói képek csak példaként készültek, hogy lássák az emberek az elképzeléseket, nem konkrét látványtervrõl, végleges változatról van szó. Mindegyik minõségén, kontrasztján lehet még finomítani, a hangsúly azonban nem ezen lett volna, hanem a képek hangulatán...
A konkrét elemzésekre így nem is térnék ki, azt mindenki elolvashatja magának, inkább arról a pár elejtett dologról szólnék, amely a játékhoz kapcsolódik.
I. A varázslatok színei
"Ezt a két képet összehasonlítva feltûnik, hogy milyen fakó. A második képen maga a varázslat alig látszódik. Márpedig a Diablo 2-ben is nagyon látványosak voltak a varázslatok effektjei. Ha ezt lecsupaszítjuk, elfakítjuk, akkor kivesszük a játékból azt a vibrálást, amit ez a látvány ad, s érdektelen, közömbös kinézetû spelleket kapunk."
II. Light Radius(fénykör)
The key thing to remember here is that this has been Photoshopped. This isn’t created by the engine. Though it looks really cool, it’s almost impossible to do in a 3D engine because you can’t have lighting that smart and run on systems that are reasonable. If we could do that, we probably would in a few of the dungeons. |
"Emlékeznünk kell arra, hogy ez egy Photoshopolt kép, tehát nem a grafikai motor jeleníti meg. Ugyan piszok jól néz ki, ilyesmit szinte lehetetlen 3D-s motorban megcsinálni, mert ilyen "okos" megvilágítással csak nagyon erõs gépeken futna a játék. Ha mégis tudnánk ilyesmit csinálni, akkor biztosan használnánk is néhány kazamatában."
III. A szívárványok
MTV Multiplayer:Akkor tisztázzuk a dolgot. Számíthatunk egy csomó szivárványra a játék során?
Wilson: "A bejelentést követõen az egyik grafikusunk fogta magát, és az Act I legsötétebb részére betett egy hatalmas szivárványt, ami keresztül szeli az egész területet:) Neem, nem fogtok rengeteg szivárvánnyal találkozni. Nem hiszem, hogy az az egy területen lévõ annyira nagy dolog lenne. Egy egyszerû háttérelem…mint mondjuk egy vízesés.
Szeritem a grafikus csak azért tette bele, mert tudta, hogy ellentétes érzéseket fog szülni. "Lássuk, meddig mehetünk el!" felkiáltással.
Nem tervezzük a Diablót szivárványokkal elárasztani. Nem úgy vágtunk bele a feljlesztésbe, hogy: "Diablo 3 - ezúttal szivárvánnyal!"
Egyik "kedvencem" az a rajongói alkotás volt, ahol szabályosan felrajzolta az esési szögeket az illetõ, és megmagyarázta, hogy a szivárvány lehetetlen szögben van. Ilyen nem is létehzet. Ja és mellesleg a színei se megfelelõen vannak(fejjel lefele).
Most erre mit mondhatnék? Egy kitalált, fantáziavilágról beszélünk, nem pedig a föld nevû bolygóról. Mondta bárki is, hogy ugyanúgy verõdik vissza a fény a Diablo világában?
Egy nagyon lényeges dolog a képekkel kapcsolatban. Ha egymás mellé rakjuk, mindegyik hasonlóan néz ki. Teljesen homogén világot kapunk. Ezt az emberek hosszú távon unalmasnak találnák. Kell az a kis plusz látvány, az a környezet változás, hogy a játékos szembesüljön azzal, hogy ügyes volt, sikerült túljutnia egy-egy pályaszakaszon. Ehhez pedig nem elegendõ egy "XY területre léptél" felirat. Éreznie kell, hogy máshol jár, lezárta az elõzõ részt és valami újba csöppen bele hamarosan.
Emlékezzünk csak vissza a Diablo2-re. 15 percenként változik a környezet, 45 percenként pedig egy teljesen új kinézetû helyre kerülsz, ami lényegesen különbözik az elõzõektõl. Sétálgatsz a zöld mezõn, majd egyszer csak egy baromira sötét alagútban találod magad. Egy világos sivatagból egy bogarakkal teli sötét alagútrendszerbe kerülsz. Hatalmas kontrasztbeli különbség vannak, nem véletlenül."
IV. Eső
"Még több esõ? Fura, hiszen kicsivel késõbb [a GPT-ben] esik. És viharosabb is ennél."
Kasztok
A hivatalos oldalon lévő FAQ-ban 5 játszható kasztról beszélnek, melyből 2 már ugye ismert. Marad további 3. Valószínüleg egy íjászszerűség és egy varázsolós ember is lesz. Mi lesz vajon az 5.? Death Knight, lol?:))
|